تحقیق-بخش-بندی-مشتریان-بانک-ملت-و-تعیین-استراتژیهای-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-در-هر-بخش
تحقیق بخش بندی مشتریان بانک ملت و تعیین استراتژیهای مدیریت ارتباط با مشتری در هر بخش
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 154
حجم فایل: 19869 کیلوبایت
قیمت: 000 تومان

توضیحات:
تحقیق رشته مدیریت با عنوان بخش بندی مشتریان بانک ملت شهر اراک و تعیین استراتژیهای مدیریت ارتباط با مشتری در هر بخش، در قالب فایل pdf و در حجم 154 صفحه.

چکیده:
یكی از ضروری‌ترین نیازهای مؤسسات مالی – اعتباری و علی الخصوص بانكها در دنیای امروز  شناسایی دقیق مشتریان بویژه مشتریان وفادار و سودآور و مدیریت ارتباط با این مشتریان برای رسیدن به سودآوری بالاتر است. یكی از روشهای مورد استفاده برای رسیدن به این هدف، تحلیل رفتاری مشتریان به لحاظ وفاداری و سودآوری با استفاده از تكنیك بخش بندی مشتریان می‌باشد. یكی از پر كاربردترین مدلها در فرآیند بخش بندی مشتریان، مدل RFM می‌باشد كه بتازگی روش بهینه آن یعنی RFM وزن دار بیشتر بكار می‌رود. در این پژوهش كه به صورت مطالعه موردی در نوزده شعبه بانك ملت شهر اراك صورت پذیرفته است، ابتدا متغیرهای مدل RFM استخراج شدند. در مرحله بعد با استفاده از تكنیك AHP وزن‌های مربوط به متغیرهای RFM محاسبه شدند. در گام بعدی با استفاده از الگوریتم میانگین K-means) K) به خوشه بندی مشتریان بر مبنای RFM وزن‌دار پرداخته شد. نتیجة حاصل، هفت خوشه مشتریان را شامل می‌شود. برای هر هفت خوشه (بخش)، میزان وفاداری مشتریان با استفاده از رتبه دهی جامع محاسبه شد. وفادارترین و در نتیجه سودآورترین مشتریان با رتبه بندی وفاداری خوشه‌ها شناخته شدند كه این نتایج با استفاده از بازخور از خبرگان به تأیید كارشناسان و مدیران خبره بانك ملت رسید، وفادارترین مشتریان در خوشه هفتم می‌باشند و بعد از آن به ترتیب مشتریان خوشه‌های سوم، اول، دوم، چهارم، ششم و پنجم رتبه‌های بعدی را به لحاظ وفاداری به خود اختصاص می‌دهند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


اسرا نوین مشتریان ,بخش ,بندی ,استفاده ,rfm ,مدیریت ,استفاده از ,با استفاده ,بندی مشتریان ,بخش بندی ,مدیریت ارتباط ,استراتژیهای مدیریت ارتباط ,تعیین استراتژیهای مدیریتمنبع

تحقیق اصول كلي رادارها و عملكرد آنها

پرسشنامه ارزیابی ابعاد مدیریت دانش در سازمان

بررسی فضائل رضوی در کتب عرفانی

تحقیق ارزیابی مشتری مداری بر اساس مدل سروکوال در شهرداری های استان مازندران- مطالعه موردی

پرسشنامه استاندارد تشخیص مدیریت دانش

پرسشنامه ارزیابی زیرساخت های مدیریت دانش در سازمان

تحقیق سازمانهای شبکه ای

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

وب سایت باران مرکز خدمات تعمیرات مویک 2 جک پارکینگ - درب اتوماتیک | ایمن رهرو هر چی که بخوای Calvinht264 Rumah قطعات جرثقیل اینترنت رایگان غرور معرفی موسیقی‌های کلاسیک سراسر جهان خرید ریموت کنترل SAGA